BEOGRAD, Dupli računi za struju koje su građani Srbije primili za jul, unijeli su zabunu šta potrošači zapravo treba da plate i zašto iznosi na uplatnicama nisu isti.
U Elektrodistribuciji Srbije (EPS) tvrde da nije riječ o tome da dve fimre naplaćuju isti utrošak energije, već se račun EPS-a odnosi na zaostale dugove, a račun novog preduzeća “EPS snabdijevanje” na potrošnju struje u julu.
Mnogi su ostali zatečeni kada su im u julu stigle dvije “čestitke” u kojima se obavještavaju da treba da plate dva različita iznosa struju. Zabuna oko duplih računa posvađala je EPS sa Ujedinjenim regionima Srbije.
Provizija za plaćanje računa i dalje se neće naplaćivati na šalterima EPS, a „Pošta Srbije“ i banke naplaćivaće tu uslugu po svojim cjenovnicima. S obzirom da „EPS Snabdjevanje“ ima nove brojeve računa, kažu u EPS-u, potrošači koji električnu energiju plaćaju preko trajnog naloga ili „e-bankinga“ trebalo bi da se obrate svojoj banci kako bi promijenili primaoca uplate. (Blic)