STOKHOLM, Švedska modna trgovina Hennes & Mauritz (H&M) proširiće svoju prodajnu mrežu na Etiopiju, nakon što su 80 odsto svoje proizvodnje koncentrisali na azijske zemlje.
“Mi smo kompanija u ekspanziji i stalno tražimo nova tržišta, a nova tržišta tražimo kada se osiguramo da imamo kapacitet da dostavimo proizvode na sva naša tržišta. To činimo povećanjem produktivnosti na postojećim tržištima, ali i traženjem novih”, rekla je Camilla Emilsson-Falk, portparol H&M.
Probne narudžbe dogovorene su sa dobavljačima u Etiopiji, a nove fabrike izgradiće se ove jeseni. Još uvijek se ne zna koliko će dobavljača koristiti i kada će fabrike biti spremne za proizvodnju.
Etiopija ima dugu istoriju sa tekstilom, kožom i proizvodnjom cipela, još od italijanske okupacije 1939. godine. I drugi trgovci počeli su koristiti proizvode iz ove zemlje, poput Tescoa i Huaijana, prenose agencije.
“Etiopija je zemlja u snažnom razvoju i vjerujemo da možemo održati rast ekonomije i obezbijediti nova radna mjesta”, rekla je Emilsson-Falk.
Uprkos snažnom razvoju, ova subsaharska nacija je jedna od najsiromašnijih na svijetu. Godinu dana nakon smrti premijera Melesa Zenawija, zemlja je i dalje kritikovana zbog nedostatka ljudskih prava.
“Sproveli smo detaljnu analizu rizika u Etiopiji, obrativši pažnju na ljudska prava i probleme sa okolinom. Radili smo na poboljšanju radnih uslova u svim zemljama u kojima proizvodimo i iskoristit ćemo naše dugogodišnje iskustvo u uspostavljanju odnosa sa etiopskim trgovcima”, kaže Emilsson-Falk.