TORINO, Kada je bezbjednost u vožnji u pitanju, napredak tehnologije donio je mnogo inovacija, ali istovremeno i potencijalnih opasnosti u vidu smartphone i tablet uređaja koji su sve češći uzrok saobraćajnih nesreća.
Time je otvoren prostor za društveno angažovane kampanje koje na jednostavan i efektan način upozoravaju vozače na opasnost korišćenja ove vrste uređaja u vožnji.
U borbi za bezbjednost svih učesnika u saobraćaju sve više se ujedinjuju portali, proizvođači tehničkih uređaja i, naravno, sami proizvođači automobila.
FIAT je u saradnji sa brazilskim ogrankom marketinške agencije Leo Burnett pokrenuo jednostavnu kampanju za poboljšanje bezbjednosti saobraćaja u toj zemlji.
Minimalistički crno-bijeli dizajn plakata šalje veoma jasnu poruku onima koji, recimo, pišu ili čitaju poruke na svom mobilnom uređaju dok voze:
“U vožnji ćemo vidjeti ili slova ili djevojčicu, ili slova ili psa, ili slova ili autobus”.
Bez kapljice crvene tečnosti ili pretjerano emotivnih i često mučnih prizora, FIAT je svoju poruku poslao, dok na vozačima ostaje da svoje ne šalju, makar dok su za volanom, prenose agencije.