RIM, Prodaja italijanske novinske industrije je u proteklih pet godina opala za petinu, dok su prihodi od reklamiranja pali na nivo iz 1991. godine, saopštila je danas Italijanska novinska federacija (FIEG).
“U proteklih pet godina, odnosno od 2007, prodaja dnevnih novina je opala za 1,15 miliona primjeraka, što je pad od preko 22 odsto”, kaže se u izvještaju Federacije, a prenosi Frans pres.
“Broj prodatih primjeraka opada od 2001. godine, uz izuzetak 2006. godine kada je zabilježen skroman rast prodaje od 0,6 odsto. Taj pad je, međutim, ozbiljniji od početka izbijanja ekonomske krize u 2008. godini”, dodaje se u izvještaju.
U pogledu prihoda od reklama za dnevne listove, prošla godina je bila najgora u proteklih 20 godina, pošto su prihodi na godišnjem nivou opali za 14,3 odsto na 7,4 milijarde evra.
Nedjeljnici i mjesečni magazini su prošli bolje od dnevnih listova, ali su takođe osjetili posljedice krize, kaže se u izvještaju.
Direktor FIEG-a, Ðulio Anselmi, pozvao je vladu da ponovo razmisli o podsticajima za pružanje podrške tom sektoru. Tanjug