BANJALUKA, Farmaceutska kompanija „Actavis“ predstavila je danas novi logotip pod kojim će ubuduće njihovi proizvodi biti prisutni na tržištu. Izmjena vizuelnog identiteta ove vodeće svjetske generičke farmaceutske kompanije nastala je kao rezultat spajanja sa američkom kompanijom „Watson Pharamaceuticals“ početkom ove godine, koja je samo jedan od pokazatelja nove snage i veličine.
Direktor „Actavisa“ za BiH Aleksandar Sekulić istakao je da novi logo prate nove boje izabrane da se dodatno naglasi potencijal koji je stavljen na raspolaganje ovoj kompaniji nakon spajanja sa američkim partnerom.
„'Actavis’ je na BH tržištu prisutan od 2001. godine i sada smo, nakon spajanja, treća po veličini generička farmaceutska kompanija u svijetu sa prometom od preko 6,5 milijardi eura u 2012.godini. Raspolažemo sa najvećim potencijalom u generičkoj industriji i imamo najveće ulaganje u razvoj. ‘Aktavis’ je jedan od vodećih i najvećih dobavljača i partnera zdravstvenog sistema u RS, odnosno BiH“, kaže Sekulić.
Danas „Actavisov“ tim u BiH ima 18 zaposlenih i pokriva čitavu teritoriju BiH. Na domaćem tržištu plasiraju više od 80 proizvoda koji nastaju u „Actavis“ fabrikama širom svijeta. Najveći broj preparata namijenjen je terapiji kardiovaskularnih, neuroloških, psihijatrijskih i gastrointestinalnih oboljenja, a ova kompanija je jedan od najznačajnijih dobavljača bolničkih preparata koji se koriste u tretmanu onkoliških bolesti u BiH.
„Naša ideja je da odnos sa našim partnerima još dodatno unaprijedimo i da se poziciniramo kao partneri svim faktorima koji učestvuju u zdravstvenom sistemu u BiH, od Fondova zdravstvenog osiguranja, kliničkih cenatra i bolnica i ono što je nama najbitnije kod pacijenata. Ovo je jedan od načina da se izdvojimo iz mase ostalih proizvođača i da tu našu želju za partnerstvom dodatno naglasimo“, dodaje Sekulić.
Prema njegovim riječima, plan „Actavisa“ je i uvođenje novog broja modenih molekula i da ih približe širem krugu korisnika.
„To su lijekovi koji su već zastupljeni na naš tržištu, ali u malom broju zbog njihove cijene. Naša strategija je da dajemo izuzetno kvalitetne lijkove po prihvatljivim cijenama i u tom pravcu ćemo se dalje razvijati“, poručuje Sekulić. J. Despotović