NJUJORK, Sedamnaestogodišnji Nick D'Aloisio prethodne nedjelje je bio udarna vijest u svim medijima.
Ovaj mladić je za 18 miliona funti prodao svoju aplikaciju tehnološkom gigantu Yahoo.
Mnogi imaju neku ideju za aplikaciju, ali kako ideju pretvoriti u stvarnost? Pred vama je mali vodič u pet koraka koji bi svima koji žele zaraditi na aplikacijama trebalo da pomogne da se snađu.
Ništa bez ideje
Prvi korak je – ideja. Treba brzo da shvatite da li je vaša ideja smeće ili ne. Saznajte postoji li već takva aplikacija. Budite precizni oko toga ko bi koristio vašu aplikaciju, osim vas. Pitajte ljude bi li im ta aplikacija bila korisna. Uspješne aplikacije su ili užasno zabavne ili rješavaju probleme.
Informišite se
Drugi korak – Razgovarajte sa nekim ko je ranije napravio aplikaciju, ili zna kako taj proces ide. Morate brzo da saznate da li je vaša aplikacija jednostavna za izradu. Ako je aplikacija jednostavna, na pravom ste putu.
Tražite ulagača
Treći korak – prikupljanje novca. Većina start – upova kreće pomoću novca skupljenog od rodbine i prijatelja. Ako nemate njihovu podršku pokušajte preko Kickstartera. Važno je da znate da ‘poslovni anđeli’ gotovo nikad ne ulažu novac dok ne vide ‘dokaz ideje’.
Najosjetljivija faza
Četvrti je korak najproblematičniji, a tiče se izrade same aplikacije.Programeri su tražena radna snaga i bez problema naplaćuju svoje usluge po astronomskim cijenama.
Peti korak je marketing. Bombardujte prijatelje na društvenim mrežama, objavite video u kome objašnjavate kako je vaša aplikacija nešto posebno, prenose agencije.
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Informacija je bez veze, puna gluposti, a vrijeme j enovac, potroših vrijeme u gluposti…