NJUJORK, Neko je jednom pametno rekao: “Neke stvari je bolje prećutati.”
Ovo je vrlo koristan savjet i u svakodnevnoj komunikaciji sa nadređenima.
Ne govorite o svom privatnom poslu ili paralelnim projektima koje radite poslije radnog vremena.
Nikada se ne zna ko će koga sresti i vidjeti i ko će sa kim ući u posao. Svijet je mali.
Ne žalite se
Ukoliko ste umorni i mamurni zbog prethodno ludo provedene noći i to ne možete da sakrijete, barem se nemojte žaliti. Suludo je pričati o tome kako ste spavali nekoliko sati – u prevodu jedva da ste sposobni da odradite dnevne obaveze.
Suvišni detalji
Ako ste se razboljeli ili vam treba slobodan dan kako biste uradili zdravstvene analize, to je ok. Ali, vašem šefu ne trebaju detalji vašeg zdravstvenog stanja i rezultata koje ste dobili.
Ako ste zabrljali
Nikada ne govorite koliko ste ozbiljno zabrljali. Ne treba da lažete ili krivicu svaljujete da druge, ali ako je velika greška u pitanju, zaobiđite detalje.
Tačno je da je iskren i otvoren razgovor temelj za dobru saradnju, ali nekada je veća šteta ispričati svaki detalj nego mudro prećutati sa ciljem da sa svojim šefom imate zdrav poslovan odnos. Bizlife