BEOGRAD, Predstavljanje turističkih potencijala Republike Srpske na 35. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu ispunilo je, pa i premašilo očekivanja, izjavila je direktor Turističke organizacije Republike Srpske Nada Jovanović.
“Već danas možemo dati generalnu ocjenu, a to je da smo zaista prezadovoljni načinom na koji smo se predstavili, kao i ogromnom zaintersovanošću agencija, turoperatera iz Srbije, ali i iz cijelog svijeta”, rekla je Jovanovićeva medijma iz Republike Srpske.
Ona je istakla da su ostvarni dobri kontakti i da je poslovne partnere na sajmu pronašao čak i brend flaširane vode, koji se prvi put pojavio na sajmu i predstavio – Rajska voda “Heven“ iz Čajniča.
„Mislim da postoji pobuđeno interesovanje za investiranje u oblast turističke industrije, što je nama veoma važno, a nadamo se da će, čim se pojavi mogućnost za ovakve investicije, i Vlada prepoznati interes u ovoj grani, s obzirom na to koliko su tu jeftina kreirana radna mjesta i obezbijeđeno zapošljavanje ljudi“, rekla je Jovanovićeva na štandu Republike Srpske.
Na 35. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu, na kojem od 21. do 24. februara učestvuje više od 1.000 izlagača iz 46 zemalja svijeta, turistička ponuda Republike Srpske predstavljena je na zajedničkom štandu u organizaciji Turističke organizacije Republike Srpske i Predstavništva Republike Srpske u Srbiji.
Zajedničko predstavljanje odvija se u saradnji sa Ministarstvom trgovine i turizma i Ministarstvom za ekonomske odnose i regionalnu saradnju Republike Srpske. Srna