NJUJORK, Dobra ideja zlata vrijedi – pet proizvoda o kojima je u tekstu riječ to i dokazuju.
One su u početku bili samo ideje mladih ljudi. Do danas su zavladale čitavim svijetom i donijele im milijarde.
Donji veš koji oblikuje tijelo
Sve je krenulo od ideje Sare Blakely. Ne želeći da joj se ispod pantalona ocrtava donje rublje, obukla je hulahupke, ali prije toga im je odsjeka stopala. Tako se osjećala utegnutije, pa je odlučila da stvori proizvod u kome će se sve žene osjećati bolje.
Ovsene pahuljice
Ovsene pahuljice izumjela su braća Kellogg, John i Will. Dogodilo se to nakon što su lonac pun kuvanog žita ostavili da stoji na peći nekoliko dana. Stvorila se smjesa koja je zaudarala na plesan, ali proizvod koji je nastao bio je suv i čvrst.
Ljepljivi papirići
Osmislio ih je dizajner Art Fry. Frustrirala ga je činjenica da mu dok pjeva sa horom ispadaju papirići kojima je označio stranice. Zato je odlučio da osmisli neki koji bi mogao da zalijepi.
Frizbi
Frizbi je izumljen 1937. godine, a do 2012. prodato je 300 miliona komada. Napravio ga je Walter Frederick Morrison, a do ideje je došao dok je sa djevojkom prekraćivao vrijeme čekajući večeru za Dan zahvalnosti. Uzeli su poklopac posude i njime se dodavali.
Kroksice
Gumene klompe su se pojavile ne tako davno – 2002. godine. Iza njih stoje inovatori Scott Seamans, George B. Boedecker Jr. i Lyndon Duke Hanson. Oni su krstareći po Karibima došli na ideju da naprave obuću za sve ljubitelje jedrenja, koja će svima koji se bave tim sportom omogućiti da se kreću po jahtama, a da ne upadnu u vodu, prenose agencije.