NJUJORK, Kada je 30. januara na konferenciji u Njujorku BlackBerry Limited predstavio brojne novitete, najveće iznenađenje izazvalo je imenovanje pjevačice Ališe Kiz za globalnog kreativnog direktora.
Logično pitanje koje se nameće jeste šta će ova uspješna muzičarka i višestruka dobitnica Gremi priznanja moći da učini za komaniju BlackBerry.
„Bila sam u dugoj vezi sa BlackBerryjem i onda sam počela da primjećujem nove, zgodnije, privlačnije telefone u teretani“, našalila se Kiz na pomenutoj konferenciji, priznajući da je tada na kratko „raskinula vezu“ sa svojim BB telefonom.
Iako detaljni planovi o njenim aktivnostima još uvijek nisu objelodanjeni, najavljeni su prvi potezi. Njena uloga biće da svojim kreativnim idejama približi BB telefone korisnicima širom svijeta i na maštoviti način predstavi njihove prednosti.
U tu svrhu brojne kompanije i ranije su angažovale poznate zvijezde ali se te kampanje najčešće nisu završavale uspješno, prenose agencije.