NJUJORK, Opšte je poznato pravilo da kupci neće kupovati kod vas ukoliko nemaju povjerenja.
Nažalost, mnoge firme prave kobne greške, pa tako kod kupca neposredno izazivaju nepovjerenje.
Lažima započinjete odnos sa klijentima
Ukoliko šaljete e-mail, nemojte ga započeti sa nečim poput ”žao nam je što ste nezadovoljni svojim trenutnim prodavcem…”. Kupci nisu glupi samo im napišite istinu.
Imate nevjerovatne tvrdnje
Mnoge kompanije tvrde da nude ”najviši kvalitet i najniže cijene”. Iako je teoretski moguće, u praksi to gotovo nikada nije slučaj. Kupci su sumnjičavi. I to sa pravom. Pronađite ono po čemu je vaš proizvod jedinstven.
Usmjereni ste samo na zaključivanje posla
Kupci osjete, i zamjeraju, kad Vam je jedini cilj da nešto prodate. Čak i ako vam je potrebna brza zarada, interese kupaca morate staviti na prvo mjesto, prenose agencije.