PODGORICA, Pivara Trebjesa ostala je i tokom prošle godine lider u prodaji piva na crnogorskom tržištu, a značajan rast, kako su saopštili njeni predstavnici, zabilježen je na izvoznim tržištima u regionu.
Iz kompanije su kazali da je zastupljenost i prodaja njenih proizvoda na tržištu Crne Gore bila tradicionalno dobra.
„Veliki izazov i cilj u prošloj godini bilo je širenje na tržišta regiona, u čemu je Pivara Trebjesa i uspjela kroz značajan rast udjela na tim tržištima, posebno u Albaniji”, navodi se u saopštenju.
Iz nikšićkog preduzeća, koje je u prošloj godini dobilo novog vlasnika, kanadsko-američku pivarsku industriju Molson Kors /Coors/, su ocijenili da su dobri rezultati i liderska pozicija došli kao potvrda kvaliteta piva, u koji se stalno investira.
“U prošloj godini investirali smo oko pet miliona EUR. Ulaganja se odnose na osavremenjavanje proizvodnog procesa, izgradnju novih silosa i inovacije u pakovanju naših piva. Nakon nekoliko godina redizajnirali smo bocu Nikšićkog Piva, na veliko zadovoljstvo naših kupaca”, navode predstavnici Trebjese.
Oni podsjećaju da su od 1. januara akcize na pivo povećane 43 odsto, što će uticati na njegovu cijenu.
“Povećanje akcize nije iznenađenje, jer je primjena povećane akcize donošenjem zakona bila odložena do ove godine. Shodno tome, akciza na pivo biće povećana sa 3,5 na pet EUR po hektolitru po procentu alkohola”, navode iz Trebjese.
Iz kompanije ističu da nužno povećanje cijene piva, uz aktuelnu ekonomsku situaciju u zemlji i regionu i pad kupovne moći građana, ne može pozitivno uticati na poslovni rezultat Trebjese u narednom periodu, te da će dodatno opteretiti i budžet krajnjeg potrošača.
Iz Trebjese su najavili da će jedan od prioriteta u narednoj godini biti dodatno jačanje zastupljenosti Nikšićkog piva na stranim tržištima.
Kvalitet piva je prepoznat i na međunarodnom nivou prošle godine, osvajanjem zlatne medalje za kvalitet koju dodjeljuje najprestižnija organizacija u oblasti kontrole kvaliteta, Mond selekšn /Monde Selection/.