LONDON, Analitička kompanija Strategy Analytics objavila je novi izvještaj vezano uz kvartalnu prodaju pametnih mobilnih telefona. U izvještaju koji se odnosi na treći kvartal 2018. godine najviše primjećuje ponovni pad prodaje Samsungovih mobilnih telefona te poveći interes za pametnim mobilnim telefonima kompanije Huawei.
Samsung je tokom trećeg kvartala isporučio 72,3 miliona aparata, što je za 13,3 odsto manje nego u istom period prošle godine kada je isporučeno 83,4 miliona aparata.
Huawei nema takvih problema – tokom trećeg kvartala isporučio je 51,8 miliona aparata, što je rast u visini od 32,5 odsto u odnosu na prošlu godinu. Huawei je u trećem kvartalu 2017. godine isporučio 39,1 miliona aparata.
Apple je tek malčice povećao broj isporuka, u trećem kvartalu 2018. godine isporučio je 46,9 miliona aparata što je tek 0,4 odsto više aparata u odnosu na 2017. godinu (46,7 miliona).
Statistika, ali i kupci su bili naklonjeni i Xiaomiju koji je do sada isporučio 33 miliona uređaja, što je 19,1 odsto više u odnosu na 2017. (27,7 miliona).
Samsung je i dalje prvi na skali sa 20,1 odsto tržišnog udjela, ali prošle je godine držao 21,2 odsto tržišta.
Drugi je Huawei koji je sa prošlogodišnjih 9,9 odsto povećao udio na 14,4 odsto. Treće mjesto ljestvice drži Apple koji je sa prošlogodišnjih 11,9odsto ove godine tržišni udio povećao na 13 odsto. Bug.hr