MINHEN – Drogerijske proizvode iz Njemačke traže kineski kupci, zbog čega su police u njemačkim dm ograncima često potpuno prazne. Ali dm bi rado čuo kako su njihovi proizvodi tako dobro primljeni.
“Kupci iz Kine stvarno imaju veliko interesovanje za proizvode iz Njemačke”, rekao je izvršni direktor dm-a Erich Harsch na godišnjoj konferenciji za novinare u Karlsruheu.
Međutim, ovo takođe ima nedostatak da su kupci u prodavnicama češće ispred praznih dm polica.
“I nije tačno da se proizvodi kupuju u velikim količinama i prodaju u Kini”, nastavio je Harsch. Između ostalog, to su bili razlogi zbog kojih su odlučili da prodaju svoje proizvode putem online prodavnice direktno u Kini. “To nije bila velika strateška stvar, već svjesna odluka”.
Dm nije želio komentarisati uspjeh svog poslovanja u Kini do sada.
U međuvremenu, dm je prodao oko 140 proizvoda direktno u Kini putem Alibabine platforme “Tmall Global”.
“Korisnici su vrlo aktivni. Nekoliko dana postoji bum, a onda se u ostalim danima znatno manje proda. Još smo u fazi učenja”, kazao je Harsch, piše Business Insider.
Da bi spriječili masovnu kupovinu u njemačkim prodavnicama, odlučili su da ponude proizvode direktno u Kini. Međutim, čini se da ova strategija ne sprečava kupce u Njemačkoj da naprave velike praznine na dm policama za neke proizvode: “Još ima ljudi koji kupuju robu u velikim količinama kod nas”, kaže Harsch. Ali to je postalo rijetko.
Trenutno, dm u Kini ne planira otvarati filijale, izjavio je portparol dm-a Herbert Arthen. Za sada žele samo da nastave online prodaju. Indikator