BARSELONA – SEAT je na globalnom nivou u periodu od januara do septembra ove godine oborio prodajni rekord.
Od januara, španski proizvođač automobila isporučio je 415.600 automobila širom svijeta, što je za 17,1% više nego u istom razdoblje prošle godine (354.900).
Ovaj rezultat je najbolji rezultat ikada u istoriji SEAT – a, te je čak veći od rekordnog rezultata napravljenog u periodu od januara do septembra 2000. godine (394.400 prodanih automobila).
Prodaja SEAT-ovih vozila od prošlog mjeseca je u padu nakon ogromnog porasta u julu i augustu od blizu 40%. Razlog leži u činjenici implementiranja WLTP regulacija koje u Evropskoj uniji od 1. septembra stupaju na snagu.
Potpredsjednik SEAT-a za marketing i prodaju, Wayne Griffiths, ističe da je prodaja do septembra za SEAT rekordna i ponovo stavlja SEAT u poziciju najbrže rastućih automobilskih brendova u Evropi, te dodaje: “Kao što smo očekivali, rezultati u septembru bili su pod uticajem efekata WLTP procesa koji je snažno pojačao isporuke automobila u julu i augustu. Posljednji kvartal će biti izazov, jer će WLTP uticati na broj registriranih vozila u Evropi. Ipak, tri mjeseca pred kraj 2018-te godine, mi smo na putu postizanja najvećeg volumena prodaje u povijesti SEAT-a “.
Isporuka španskog proizvođača automobila porasla je od januara do septembra kao rezultat zamaha prodaje na glavnim evropskim tržištima, koja su većinom zabilježila dvocifreni rast.
U proteklim sedmicama, SEAT je otrkio dva nova modela koja će doprinijeti rastu brenda u 2019. godini. Model Tarraco koji kompletira SUV ofanzivu brenda zajedno sa Aronom i Atecom, dok drugi otkriveni model Arona TGI predstavlja prvo SUV vozilo na plinski pogon.
Prodaja oba modela počinje pred kraj ove godine. Indikator