PEKING – Kineska Alibaba Group i američki proizvođač automobila Ford udružili su snage kako bi otvorili automatsku prodavnicu automobila u kineskom gradu Guangžou.
Radi se o građevini s pet spratova u kojoj su smještena 42 različita modela automobila, a među njima su SUV Ford Explorer i Mustang.
Automatska prodavnica omogućava potencijalnim kupcima da vide, testiraju i kupe vozila putem Alibabine online platforme za kupovinu pod nazivom Tmall.
Prodavnica će biti otvorena 23. aprila, a potencijalni kupci će imati pravo na trodnevno testiranje prije odluke da li će kupiti automobil ili ne. Kupci mogu uzeti i drugi automobil ako prethodnim nisu zadovoljni.
Prošle godine su Ford i Alibaba dogovorili trogodišnje partnerstvo koje omogućava američkoj kompaniji nove mogućnosti prodaje, kao što su preprodaja, test vožnje, opcije lizinga i slično.
Ovo nije prvi put da Alibaba prodaje automobile putem mobilne aplikacije. Prije dvije godine Maserati je prodao 100 automobila za 18 sekundi tokom fleš prodaje na Tmallu. SEEbiz