TESLIĆ, Da gosti Zdravstveno-turističkog centra “Banja Vrućica” odlaze zadovoljni, s riječima hvale i puni lijepih uspomena, govore i knjige utisaka iz tamošnjih ugostiteljskih objekata, a koje su pune pozitivnih komentara.
“Kao i uvijek, velike pohvale za hotel ‘Kardial’. Vaša hrana, osoblje, smještaj i cjelokupne usluge očaravaju i iako svaki put dolazim poslom i nemam vremena za odmor, ipak se osjećam prijatno”, napisala je Gordana Š., koja redovno odsjeda u “Kardialu”.
PAŽNJA: Sarajlija, koji je bio gost ovog hotela, napisao je da odavno nije doživio veću pažnju i ljubaznost kao u “Kardialu”.
“Kada dođem u Sarajevo na sve moguće načine ću pričati o vašoj ljubaznosti i pažnji”, napisao je on.
Radu, koja je posjetila “Kardial”, impresionirali su okolina i ljubazno osoblje.
“Hotel ‘Kardial’ je vrhunski hotel, ne samo na području zdravstvenog turizma. Medicinskom osoblju dajem peticu zbog susretljivosti i ljubaznosti, a cijeli prostor je oaza ljudi dobre volje”, napisala je Rada.
Čarobna priroda i divan doček, oduševili su, kako je napisao u knjizi utisaka, jednog gosta koji je takođe odsjeo u “Kardialu”. I ostali imaju identičan stav.
“Sve je veoma čisto, krevet je udoban, sobe su dovoljno velike, a osoblje veoma ljubazno”, napisala je Dora, koja je oduševljena “Kardialom”.
Mirzu M. je najviše oduševilo ljubazno osoblje, spremno da pomogne u svako vrijeme.
“Besplatan parking je dostupan ispred hotela, besplatna internet konekcija, veoma lijepe sobe, odličan fitnes studio”, napisao je ovaj zadovoljni gost.
Damjana, koja je odsjela u “Kardialu”, napisala je da je ono što ovaj hotel čini izvanrednim odlično osoblje.
IZVANREDNO: Gosti koji su se odlučili za usluge Wellness&Medical centra “Stara banja” ostajali su oduševljeni uslugama koje su tamo dobijali. Čak ni oni koji dolaze iz Amerike nisu imali zamjerku.
“Ovdje sam u posjeti. Živim u Americi, tačnije u Orlandu, na Floridi, i sve što mogu da kažem je da ste izvanredni, počevši od medicinskog osoblja pa do wellness centra, čista desetka”, napisala je Tatjana V.
I Boris i Ruža iz Hamburga su Wellness&Medical centar “Stara banja” ocijenili ocjenom 10.
Bane iz Slovenije je iskreno zahvalio osoblju Wellness&Medical centra “Stara banja” na, kako je napisao, divno provedenim treninzima.
“U svakom slučaju opravdavate četiri zvjezdice, svaka pohvala od srca”, napisao je on.
Asim, koji je uživao u velnesu, oduševljen je izuzetnom ljubaznošću, profesionalizmom i visokim kvalitetom usluga.
A i gosti hotela “Posavina” odlazili su jednako zadovoljni, oduševljeni ljubaznim osobljem i prijatnim ambijentom.
“Kompletno osoblje hotela ‘Posavina’ su vrhunski profesionalci, uvijek nasmijani i plijene svojom ljubaznošću. Doći ćemo opet!”, navela je grupa penzionera iz Laktaša.
Velike pohvale osoblju “Posavine” stigle su i od bivšeg radnika u ugostiteljstvu, koji je napisao da profesionalizam i srdačan odnos, kao i besprekorna usluga, zaslužuju pohvalu svakog stepena.
Zadovoljni bračni par, koji u “Banju Vrućicu” dolazi od 2008. godine, napisao je da su uvijek odlazili srećni i zadovoljni.
“Osoblje je vrlo ljubazno i iz ‘Banje Vrućice’ uvijek smo odlazili puni lijepih uspomena”, napisali su oni.
NAPREDAK: Knjigu utisaka hotela “Hercegovina” obasuo je niz pozitivnih komentara zadovoljnih gostiju.
“Odlazimo iz ‘Banje Vrućice’ s izuzetno lijepim utiscima. Srdačan doček na recepciji hotela ‘Hercegovina’, perfektna stručnost i ljubaznost kompletnog osoblja i savršeno funkcionisanje svih službi. Nadamo se da ćemo opet doći”, napisali su Momo i Senka.
Milutin iz Dervente zahvalio je na ljubaznosti kompletnom osoblju hotela “Hercegovina” i hotela “Srbija”.
A Dušan iz Laktaša, koji je sa suprugom boravio prvi put u “Banji Vrućici”, u hotelu “Hercegovina”, napisao je da je prijatno iznenađen organizacijom, odgovornošću, uslugama i osobljem.
“Vi ste zaista u srcu prirode. Čuvajte to i dalje razvijajte. Želimo vam da i dalje napredujete”, napisao je on.
Nigor M., koji je odsjeo u hotelu “Srbija”, pohvalio je raznovrsnu, ukusno spremljenu hranu, kao i izgled hotela.
“Rad posluge je na visokom nivou, a hrana do klijenata stiže veoma brzo i servira se na veoma elegantan i kulturan način. Posluga je veoma kulturna i raspolaže svim potrebnim informacijama za koje su korisnici usluga restorana zainteresovani”, napisao je Nigor M.
ODLIČNO: Ko god radi u “Banji Vrućica”, sudeći po utiscima gostiju, zaslužuje posao koji mu je povjeren.
“Prvi put smo u ‘Banji Vrućici’ i želimo da pohvalimo sve osoblje, za njihovu ljubaznost, ekspeditivnost i stručnost, počevši od ljekara, tehničara, kuhara, konobara, pa sve do recepcije”, napisale su Nada i Ružica.
Ljilja J. oduševljena je stručnošću i gostoljubivošću u hotelu “Srbija”, koja je, kako je napisala, bila na visokom nivou.
“Izdvajam osoblje na vježbi disanja i relaksacije, kade i ultrazvuka”, napisala je ona.
I porodicu Hajduk je oduševila ljubaznost osoblja hotela “Srbija”, a kako su napisali, kompletan program, kao i hrana su odlični. Nezavisne