STIKHOLM, Profit švedske kuće H&M je u četvrtom prošlogodišnjem kvartalu pao na 3,99 milijardi kruna (506 miliona dolara) sa 5,91 milijarde kruna iz istog perioda 2016.
Prodaja je pala za dva odsto na 50,4 miliona kruna (6,4 miliona dolara), jer su “promjene u industriji donijele izazove i takva situacija će se nastaviti i u 2018. godini”, navodi se u saopštenju H&M-a, a prenosi agencija AP.
Izvršni direktor kompanije Karl-Johan Person je izjavio “da je u središtu transformacije H&M-a digitalizacija” i da su performanse kompanije u 2017. godini bile “mješovite” zbog “poteškoća”.
U proteklih nekoliko nedjelja, švedska kompanija je optužena za rasizam zbog reklamne fotografije crnog dječaka u dukserici s natpisom “Najbolji majmun u džungli” (Coolest monkey in the jungle), za šta se kompanija izvinila i povukla spornu reklamu. Tanjug