NJUJORK, Uprkos nadi da bi mogla da se proizvodi kod nas Fijat je preusmjerio u Poljsku. Seli se na sjever iz italijanske fabrike u Pomiljanu kraj Napulja.
Najava da će FKA grupa izmjestiti proizvodnju “fijata pande” iz Italije da bi u ultramodernoj fabrici u Pomiljanu pokraj Napulja počela proizvodnja “bejbi džipa”, po svemu sudeći obradovaće radnike u Poljskoj, a ne u Srbiji kako se proteklih dana spekulisalo u pojedinim medijima.
Čelnici FKA grupe, koja je objavila sjajne rezultate poslovanja u 2017. godini, jer je neto dobit gotovo udvostručena dostigavši 3,5 milijardi evra (1,8 milijardi evra u 2016) planiraju, kako se tvrdi u pojedinim evropskim medijima, da u Napulju prave mali terenski automobil (kraći od četiri metra) da bi uhvatili priključak sa rivalima u najbrže rastućem SUV segmentu na tržištu.
Kako je vreme “multivenova”, kategorije u koju se ubraja “fijat 500 L” koji se proizvodi u Kragujevcu, čini se na izmaku, a i uz činjenicu da bi ove godine morao da se obnovi ugovor “Fijata” i Vlade Republike Srbije, pojavile su se i informacije da bi “panda” trebalo da nastavi osvajanja srca kupaca (prošle godine u novembru prodata milionita “panda” treće generacije) iz Šumadije.
Međutim, te teorije pale su u vodu pred činjenicom da će se “panda” sljedeće generacije praviti na istoj platformi kao i “fijat 500” i “lanča ipsilon”, a oba ova vozila se montiraju u fabrici Tiči u Poljskoj, pišu Večernje novosti.