LJUBLJANA, Od 1. aprila 2018. godine Slovenija potpuno mijenja svoj sistem naplate putarina, koji neće biti regulisan na naplatnim kućicama.
Pristup putevima s obaveznom naplatom putarine nije više regulisan na naplatnim kućicama, već sistemom naplate putarine DarsGo bez rampi, piše Glas Slavonije.
Svakom vozilu iznad 3,5 tona najveće dopuštene mase potreban je sopstveni uređaj za naplatu putarine vezan uz određeno vozilo (OBU) i potrebno ga je registrovati za novi sistem naplate putarina.
Do juče upotrebljavane DARS kartice i ABC uređaji za naplatu putarine postaju nevažeći. Poslovni dnevnik
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Prije nego sto objavite ili prekopirate clanak, pa dajte procitajte bar jos jednom sta ste u njemu napisali, a pogotovo sta stoji u njegovom naslovu, jer ce neupuceni ljudi i pomisliti da se radi o ne znam kakvoj novini.
U Sloveniji vec najmanje 10 godina unazad vazi sistem placanja putarina putem vinjeta za motorna vozila ispod 3.5 tone (tj. za 90% motornih vozila). Ono sto je novina odnosi se dakle samo na vozila preko 3.5 (autobuse, teretna vozila i sl.). Cak i ako putujete autobusom nije na vama kao putniku da brinete kako se placa putarina.
Prema tome ne vidim u cemu je to “velika promjena” i cemu potreba za ovakvim naslovom ako za 99% gradjana Bosne i Hercegovine sve ostaje isto kao sto je i do sada bilo.