FRANKFURT – BMW je prodao 100.000 električnih vozila u ovoj godini, na što su u ovoj kompaniji izuzetno ponosni te su svoje sjedište u Münchenu, popularni toranj “BMW četiri cilindra” osvijetlili da izgleda poput baterije. Time su još jedom zorno prikazali današnje tehnološke promjene u mobilnosti.
BMW grupa u segmentu potpuno električnih i hibridnih plug-in vozila u Ebopi s tržišnim udjelom od 21 posto ima trostruko veći udio od onog na tržištu tradicionalnih vozila. Na svjetskom tržištu tvrtka ima 10% udjela.
“Mi ostvarujemo naša obećanja”, rekao je Harald Krüger, predsjednik Upravnog odbora tvrtke BMW AG.
“Ovaj 99 metara visoki signal rasvjetljuje put u doba elektro-mobilnosti. Prodaja 100.000 električnih automobila u jednoj godini važan je korak, ali to je samo početak za nas. Od uvođenja modela BMW i3 2013. godine isporučili smo više od 200.000 električnih automobila, a do 2025. godine ponudit ćemo 25 modela električnih vozila našim kupcima. Naš rani fokus na elektro-mobilnost omogućio je ovaj uspjeh – a elektro-mobilnost će i dalje biti moja mjera za naš budući uspjeh“. SEEbiz