BEOGRAD, Kada im klijenti kasne sa namirivanjem kreditnih rata, banke u Srbiji nemilosrdno zovu telefonom, opominju i prijete Kreditnim biroom i prinudnom naplatom.
Međutim, u slučaju kada dužnik ostane bez posla, situacija postaje isuviše ozbiljna za oboje. Dok većina banaka u Srbiji dužnicima u ovakom problemu nude takozvani grejs period, tokom koga bi ipak plaćali kamatu, postoje i banke čiji klijenti dobijaju mogućnost da u određenom periodu ne plaćaju ni dinara, dok ne nađu novi posao.
Klijenti Komercijalne banke koji izgube posao mogu praktično da “zamrznu” plaćanje rata na maksimum dvije godine, dok god su bez posla. Sa vraćanjem rata nastaviće čim se zaposle.
– Korisnici kredita koji su ostali bez posla imaju mogućnost da koriste grejs period do 24 mjeseca, uz pripis kamate glavnom dugu – kaže za “Novosti” Ljiljana Milošević, zamjenik direktora sektora poslova sa stanovništvom Komercijalne banke. – Ovi klijenti, tokom tog perioda, imaju obavezu da svaka tri mjeseca dostavljaju banci dokaz o statusu zaposlenja. Novosti
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
e, bogu hvala, da se čuje nešto pozitivno i humano iz neke banke