NJUJORK, Osnivač kompanije Nik Vudman prvu ideju za kameru dobio je nakon što mu je propao biznis, a on odlučio da se posveti surfovanju, kada je odlučio, a za CBS je otkrio i kada je vidio da je u pitanju veliki potencijal.
Akciona kamera GoPro postala je najprodavanija na svijetu, navodi NPD Group, a isto pokazuju i prodajni podaci iz same kompanije, piše Verge.
Malena vodootporna kamera može se učvrstiti na bilo što, a zahvaljujući tome YouTube je pun sjajnih snimaka iz nevjerovatnih perspektiva.
Osnivač kompanije Nik Vudman za emisiju “60 Minutes” na CBS kanalu ispričao je kako je dobio prvu ideju za kameru nakon propasti svog prvog posla.
Tada je odlučio da se posveti surfingu pa je na zglob montirao kameru. Ispričao je i kada je shvatio potencijal kamere i zbog čega sav marketing kompanije temelji na snimcima korisnika, prenose agencije.