TREBINJE – „Elektroprivreda Republike Srpske“ izmijenila je tražene uslove i produžila rok za dostavljanje ponuda na tender težak 8,7 miliona KM za reklamiranja ovog preduzeća na različitim manifestacijama i događajima.
Tenderska dokumentacija je izmijenjena nakon žalbe koju je podnijela jedna firma, a koju je ERS prihvatila.
Riječ je o tenderu za reklamiranje preduzeća na sportskim, kulturnim, humanitarnim i drugim manifestacijama i događajima, teškom 7,5 miliona KM bez PDV-a, koji je ERS raspisala 19. januara, a na koji je 15-ak dana kasnije uložena žalba.
Ponuđač se žalio na jedan od uslova koji se odnose na ocjenu tehničke i profesionalne sposobnosti, a koji je ERS prihvatila i produžila rok za dostavljanje ponuda.
Tako će zainteresovani ponuđači sada imati rok do 13. marta da podnesu prijave.
U Elektroprivredi RS nisu željeli da kažu koja se firma žalila.
Generalni direktor Luka Petrović je za CAPITAL rekao da ne zna detalje nabavke i uputio nas na direktora Direkcije za javne nabavke Vladana Šegrta koji je rekao da pošaljemo pitanja.
„Nemam sve detalje, ali svakako da očekuje da ćemo dobiti kvalifikovanog ponuđača koji će nam pomoći prilikom reklamiranja“, rekao je Petrović.
Podsjećamo, „Elektroprivreda RS“ da izdvoji čak 8,7 miliona KM za jednogodišnji ugovor za reklamiranje na sportskim, kulturnim, humanitarnim i drugim manifestacijama i događajima.
Na ovaj način ERS želi da poboljšala vidljivost svog brenda i unaprijedi kvalitet svog poslovanja.
Zadatak izabranog ponuđača, između ostalog, će biti razvoj web platforme koja će omogućiti zainteresovanim pravnim licima da se prijave za pružanje usluga reklamiranja.
U tenderu je navedeno i da u strategiji za tržišnu komunikaciju treba uzeti u obzir i potrebu da se identifikuje i uključi angažman poznatih ličnosti, koji su pozitivno percipirani u javnosti i čije će uključivanje u promotivnu kampanju imati pozitivan efekat na brend MH ERS.
Cilj je, kako se ističe, postići doseg objava od minimalno 500.000 osoba uz minimalno 5.000.000 prikaza osobama iz RS.
CAPITAL: M. Ljubojević
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Nenamjensko trosenje miliona u Javnom preduzecu.
Elektroprivredi nije potrebna reklama uopste.
I kako to da druge elektroprivrede nemaju ovakvih troskova ?