PEKING, Kineski “Džili” pregovara sa švedskim “Volvom” o povećanju proizvodnje robne marke “volvo” u Kini, u okviru plana širenja prodaje čuvene robne marke na 300.000 vozila godišnje, potvrdili su zvanični predstavnici dvije firme.
“Džili”, koji je u avgustu postao vlasnik “Volvoa”, želi da podigne tri nove fabrike u Kini, dok uprava švedske firme pokušava da odloži širenje kompanije dok ne stabilizuje poslovanje.
Zbog toga je “Volvo” zatražio da konačnu odluku o širenju poslova u Kini donese u naredna dva mjeseca, kada bi trebalo da se učini prvi korak na tom putu, prenio je interenet portal “Autonjuz”.
Portparol “Volvoa” Per-Ake Fojberg izjavio je da je sasvim prirodno da dvije kompanije razgovaraju o tako značajnom pitanju kao što je startegija švedske kompanije u Kini.
Nakon što je “Džili” preuzeo “Volvo” od američkog “Forda” u avgustu, šef kineske kompanije Li Šufu je kazao da će osnovne vrijednosti vozila brenda “volvo”, kao što su bezbijednost, kvalitet, briga o ekologiji i moderan skandinavski dizajn, biti sačuvani u budućnosti.
On je dodao da će taj brend stabilizovati poziciju na evropskom i američkom tržištu i da će se proširiti u Kini i na ostalim tržištima u usponu. Tanjug