VAŠINGTON, Jedna od najvećih medijskih kuća za proizvodnju zabavnih programa, Volt Dizni (Walt Disney), povećala je neto profit 12 odsto u periodu juli-septembar u odnosu na isti period prošle godine, uglavnom zahvaljujući većoj posjećenosti tematskih zabavnih parkova u SAD i rastu prodaje igračaka i drugih proizvoda.
Kako prenosi Rojters, neto profit ovog američkog medijskog giganta, u posmatranom periodu iznosio je 1,4 milijardu dolara, dok je profit po akciji vrijedio 77 centi, što je jedan cent više od očekivanja analitičara.
Prihodi od prodaje dostigli su vrijednost od 11,57 milijardi dolara, prema 10,78 milijardi godinu dana ranije. Analitičari, koji su učestvovali u Rojtersovoj anketi, u prosjeku su predvidjeli 11,40 milijardi.
Francuska kompanija Evro Dizni (Euro Disney) koja upravlja zabavnim Diznilend parkom u Parizu, saopštila je juče, da je u fiskalnoj 2012/2013, završenoj na kraju septembra, usljed nepovoljnog evropskog okruženja, zabilježila 1,309 milijardi evra prihoda, što je pad od 1,1 odsto.
Neto gubitak je, ipak, smanjen na 64,4 miliona evra, dok je u prošloj poslovnoj godini on iznosio 85,6 miliona evra, saopšteno je iz te kompanije, prenio je Kako prenosi francuski list Kapital, kompanija je zabilježila i pad prihoda, i to od 1,1 odsto, na 1,309 milijardi evra. Tanjug