BERLIN, Dizel skandal već je natjerao čelnike Volkswagena da promijene planove za budućnost, smanje investicije i odustanu od pojedinih modela ili odlože njihove premijere.
Kako prenosi Rojters, najnovija “žrtva” afere biće čuveni reklamni slogan njemačkog proizvođača.
Volkswagen je u prvoj polovini godine imao sjajne prodajne rezultate najaviši mogućnost da kraj 2015. dočeka sa titulom najvećeg svjetskog proizvođača automobila.
Međutim, krajem septembra dogodio se skandal sa lažiranjem emisije izduvnih gasova modela sa dizel motorima, i kola su krenula nizbrdo – kraj novembra doneo je pad prodaje na godišnjem nivou od 4,5 odsto.
Volkswagen prirodno želi da preokrene ovaj trend i poporavi imidž u javnosti a u tome mu pomažu stručnjaci za marketing.
Rojters saznaje da je u planu postepeno odustajanje od slogana Das Auto, po kome je VW od 2007. godine bio prepoznatljiv svuda u svijetu.
Naime, tvrdnja da je ime Volkswagen sinonim za automobil kao prevozno sredstvo, u svjetlu najnovijih događaja previše bode oči potencijalnih kupaca.
Iako njemački proizvođač nije decidirano naveo da je “Das Auto” mrtav, portparol kompanije otkrio je da će ga zamijeniti novi moto koji jednostavno glasi “Volkswagen”.
On je najavio da će novi, pojednostavljeni slogan postepeno biti lansiran na tržišta širom svijeta.
Odluka da “Das Auto” ode u istoriju navodno je donijeta polovinom decembra na sastanku kojem je prisustvovalo 2.000 Volkswagenovih menadžera.
Tada je zaključeno da nakon dizel skandala stari slogan zvuči pretenciozno i da više ne prenosi pravu poruku o kompaniji koja želi da bude lider u novim tehnologijama. Nezavisne novine