NJUJORK, Ukoliko mislite da se marketing može obavljati na isti način kao prije 10 ili 20 godina onda se grdno varate.
Razlog je prost, ono što funkcioniše danas je potpuno suprotno od onoga što je važilo za uspjeh ranije.
Stara pravila:
1. Kreirajte proizvod koji ima veliki audotorijum – masovno tržište.
2. Pokušajte da targetujete ljude sa marketing porukom koja bi uticala na većinu potencijalnih kupaca.
3. Kreirajte prepoznatljivo ime brenda na koje možete graditi i dodavati dodatne djelatnosti osim početne, primarne.
Nova pravila:
1. Kreirajte proizvod ili uslugu koja ima specifičnu cilju grupu.
2. Ciljajte svojom porukom upravo tu ciljnu grupu koju se odredili i probajte da ih “konvertujete” u svoje prometere usluga i proizvoda.
3. Razgovarajte sa ljudima koji razumiju vaš proizvod i sa onima koju su vaši potencijalni klijenti i sa njima definišite ime brenda
Neki od vas će sada reći da ovo nije istina, “pogledaj samo Coca Colu, Sony, Pepsi”. Da, ali ono što funkcioniše za njih neće i za vas, prenose agencije.