VAŠINGTON, U 2012. godini oglašivači u Sjedinjenim Državama prvi put u američkoj istoriji potrošiće više novca na onlajn oglašavanje, nego u štampanim magazinima i novinama, pokazuje studija agencije za istraživanje digitalnih medija i marketinga ”eMarketer”.
Na onlajn oglašavanje u SAD u ovoj godini biće potrošeno 39,5 milijardi dolara, dok je za oglašavanje u štampanim medijima predviđeno 33,8 milijardi dolara, prenio je sajt ”Mashable”.
U odnosu na oglašavanje na internetu tokom 2011. godine, biće zabilježen rast od 23,3 odsto, koji je ogroman, posebno ako je poznato da je i u 2011. godini zabilježen rast od 23 odsto u online oglašavanju.
Očekuje se da internet oglašavanje nastavi napredovati u narednih pet godina, ali umjerenije. Predviđa se da će 2016. godine na ovaj vid marketinga biti potrošene 62 milijarde dolara.
Predviđanja za štampane medije nisu tako optimistična. Očekuje se da oglašivači nastave smanjivati budžet predviđen za oglašavanje u printanim medijima na 32,3 milijarde dolara u narednih pet godina, što je za deset odsto manje nego 2011. godine.
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Na kraju ce i nas kao ljude konektovati na online i onda ce pasti server i eto smaka svijeta, sto manje opiplijvih stvari to manje sigunorsti:)