BEOGRAD, Vinarija Tikveš i njeno vino „Bela Voda“ našli su se na prestižnoj listi magazina „M&M Global“ među 100 rastućih svjetskih brendova. Tikveš je jedini brend iz Makedonije i jedan od tri iz šireg regiona (pored „Vegete“ iz Hrvatske i brenda „Ülker“ iz Turske) koji ima potencijal da postane globalno poznat.
Lista magazina „M&M Global“ ne predstavlja rangiranje prema budžetima i profitu, već prema nematerijalnim vrijednostima brenda. Kategorije uzete u obzir prilikom odabira su neočekivanost, gdje je vinarija Tikveš osvojila 5 od mogućih 10 poena, globalni utisak (3/10), lokalna autentičnost (9/10) i buzz ili uticaj na društvenim mrežama (5/10). Prilikom pripreme liste, konsultovani su brend eksperti iz cijelog svijeta.
Časopis “M&M Global” više od dvije decenije prati promjene u medijskom okruženju i veoma je cijenjen među marketing profesionalcima i kompanijama na svjetskom reklamnom tržištu. Ovaj uticajni magazin prati i analizira globalne teme koje utiču na svakog učesnika u biznisu kao što su cijene, kreativnost, efektivnost, fragmentacija, biznis modeli, mjerenja i rast i mnoge druge.
Da podsjetimo, crveno vino „Bela Voda 2010“ vinarije Tikveš je prvo vino iz regiona koje je vodeći svjetski vinski kritičar Robert Parker ocijenio sa 94 poena (od mogućih 100). Ovo vino je jedinstvena kupaža sorti vranac i plavac mali i dio je ekskluzivne linije Tikveš teroar vina. Bizlife.rs