BANJALUKA – Addiko Bank a.d. Banjaluka pokrenuo je veliku akcijsku ponudu štednje na oročene štedne uloge na rok od 13 mjeseci uz kamatnu stopu od 2,5 odsto i na rok od 18 mjeseci uz kamatnu stopu od 2,6 odsto.
Ova akcijska ponuda, koja će trajati do 30. juna, odnosi se na sve nove, ali i postojeće klijente Banke, bez obzira na iznos i valutu (KM ili EUR) njihovog štednog uloga.
“Ovu proljetnu akciju štednje realizujemo pod sloganom ‘Probudite novac iz dubokog sna’, želeći na taj način poručiti klijentima da je pravo vrijeme da oroče svoj novac. Umjesto nekoliko vrlo sličnih štednih proizvoda, izabrali smo najtraženije i ponudili ih uz kvalitetne uslove. Klijenti žele jednostavno bankarstvo bez bankarskih zavrzlama i to je ono što Addiko banka isporučuje svojim klijentima”, istakao je Mile Todorović, direktor Sektora upravljanja prodajom u poslovanju sa stanovništvom Addiko Bank a.d. Banjaluka.
Više od 186.000 klijenata, do sada, ukazalo je povjerenje Addiko banci a.d. Banjaluka ugovaranjem nekog štednog proizvoda.
Ukupna štednja građana u Addiko Bank a.d. Banjaluka iznosi 318,6 miliona KM, a od početka trajanja ove akcijske ponude Banka je već zaprimila 12,5 miliona KM novih štednih uloga. Nezavisne novine
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Što ne kažete zašto utjerivači dugova za dan ili isti dan uplate rate kredita skidate 28 KM zovu stalno, a samo da bi monopolisti ubrali tih 28 KM.
Meni ste lično skunuli 28 KM, a rata je uplaćena 15-tog u mjesecu.
Radi tih 28 KM, ja sam nakon par mjeseci, prešao kod druge banke, sa kojim nemam nikakvih problema za par dana kašnjenja uplate rate kredita.
Ista poslovna politika Hypo-a dovešće vas do toga da odbijate klijente.
Promijenite odnos i na ovaj način privuće te klijente, to je dobronamjerna preporuka menadžmentu, ako ima osjećaj sa ”bazom-klijentima” , ne zarad sitnog interesa monopolista da gubite klijente.