LONDON, Prijateljstva na poslu mogu vrlo pozitivno da utiču na radnu atmosferu i produktivnost, pokazalo je britansko istraživanje.
Pravi prijatelji se pomažu, podupiru jedan drugoga i uzajamno motivišu. Takođe su pomoć pri rješavanju nekih ličnih problema i čine posao zabavnim povremenim šalama.
Ljudi koji nemaju kolegu sa kojim su u prijateljskim odnosima manje su zainteresovani za posao i skloniji su tome da se neprestano žale i prigovaraju. Ipak, katkad se ljudi ponašaju potpuno različito na poslu i privatno pa bi sa prijateljem trebalo razgovarati o tome te povući granicu između privatnog i poslovnog života.
Takođe, ako ste nadređeni prijatelju, nemojte prema njemu da se ponašate drugačije nego prema ostalim članovima tima. Poseban tretman mogao bi mu oteža život, a drugi će to odmah primjetiti.
Duže razgovore sa prijateljima koji su vam ujedno i kolege sačuvajte za pauzu. Prijateljstva ne bi trebalo da utiču na to kako se odnosite prema kolegama na poslu.
Dobre odnose sa kolegama najlakše ćete stvoriti ako ne širite kancelarijske tračeve. Budite pozitivni i steći ćete povjerenje, prenose agencije.