BEOGRAD, Istraživanje koje je sprovela kompanija Samsung Electronics pokazalo je da 40 odsto radnika širom Evrope ima zabranu pristupa društvenoj mreži Facebook na radnom mjestu, dok se trećina njih (32 odsto) na zabranu ne obazire i koristi ga u svakom slučaju.
Imajući u vidu da pojedinci u velikoj mjeri koriste društvene mreže na svom radnom mjestu, kompanija Facebook pokrenula je pilot verziju servisa ’Facebook na poslu’.
Ovaj servis, nezavisno od ličnog profila korisnika, nudi redovne Facebook funkcije kao što su vijesti, grupe, poruke i događaje koje će moći da se koriste isključivo u kompanijama kako bi olakšale interne komunikacije i saradnju.
“Servis ’Facebook na poslu’ je još jedan primjer kontinuiranog uticaja potrošačke tehnologije na radnom mjestu. Zaposleni danas zaista žele i očekuju da imaju pristup istim proizvodima, servisima i uslugama i na poslu kao i kod kuće. Naše istraživanje je pokazalo da tri četvrtine radnika završava lične poslove na radnom mjestu, i obrnuto, kao i da mobilni uređaji upravljaju ovim trendom jer 40 odsto radnika koristi isti pametni telefon za posao i u lične svrhe. Čini se da kompanije sada imaju priliku da, koristeći na pravi način potrošačku tehnologiju, zadovolje očekivanja zaposlenih i omoguće veću produktivnost radnika i blagostanje“, kaže Rory O’Neil, direktor Samsung Mobile Evropa.
Istraživanje je takođe pokazalo da 32 odsto radnika miješa poslovni i privatni život jer vjeruju da na taj način urade više posla u isto vrijeme, ali i jer misle da su tako manje pod stresom. Bizlife.rs