NJUJORK, Kako uspjeh organizacije zavisi od kvaliteta lidera, nije dovoljno biti dobar, potrebno je biti najbolji.
Evo u čemu se razlikuju dobri od šefova koji su sjajni.
Dobar šef održava kontrolu i stara se da se stvari završe kako je i planirano.
Sjajan šef je svjestan da dugoročno gledano efikasnost ne može biti jedini cilj i stara se da uspostavi atmosferu ekspanzivnog razmišljanja.
Dobar šef poziva na kreativno razmišljanje, dok sjajan šef zna kako da integriše kreativnost u svakodnevnu konverzaciju i procedure.
Dobar šef stvara okruženje u kojem zaposleni otvoreno mogu da izraze zabrinutost ili frustraciju. Sjajni šefovi stvaraju okruženje u kom zaposleni imaju ovlašćenja da samostalno donose odluke u cilju poboljšanja proizvoda, procesa i procedura.
Unapređenje i povjerenje
Dobar šef podsticaće svoje zaposlene na razvoj karijere, dok će sjajan šef integrisati individualni razvoj i učenje u svaki opis posla, tako da je unapređenje svake osobe neophodno i nagrađeno.
Dobar šef gradi povjerenje tako da se zaposleni osjećaju sigurno. Sjajan šef podstiče interakciju i visoke performanse unutar tima kako bi zajedno uspjeli, ali i doživjeli neuspjeh.
Odgovornost i zahvalnost
Dobri šefovi se staraju da su zaposleni odgovorni za svoja djela. Sjajni šefovi promovišu ličnu odgovornost obezbjeđujući jasnu komunikaciju u pogledu kulture, vizije i ciljeva kompanije.
Dobar šef zna kako da pohvali zaposlenog i pokaže zahvalnost. Sjajan zna kako da usadi duboko osjećanje ličnog zadovoljstva i dostignuća svakom članu tima. Bizlife