BEOGRAD – Sljedećeg mjeseca se u Beogradu održava 21. međunarodna PRO PR konferencija, specijalizovan događaj za lidere u komunikaciji.
O važnosti ove konferencije i njezine svjetske reputacije govori podatak da je ona jedina konferencija koju podržavaju dva svjetska udruženja za odnose s javnošću.
Iako su u istoj struci i imaju iste ciljne skupine, poslovno su konkurenti, na konferenciju dolaze predsjednici iz dvaju svjetskih udruženja. Iz Londona James Hewes, predsjednik i direktor Udruženja za odnose s javnošću i komunikacije/Public Relations and Communications Association (PRCA), koja okuplja više od 40 000 članova, a svoje kancelarije osim Londona ima i u Dubaiu, Hong Kongu te Singapuru te Nataša Pavlović Bujas, nedavno novoizabrana predsjednica Međunarodnog udruženja za odnose s javnošću/International Public Relations Association (IPRA). Njih oboje govoriće na konferenciji.
Očekuje se da će konferenciju pratiti više od 200 delegata iz 17 zemalja. Tema ovogodišnje konferencije je „New directions, new challenges“.
„U Srbiji smo po 4. put zaredom. Prvi put 2004. u Beogradu, nakon toga u Subotici 2011. pa na Zlatiboru 2018. godine. Odnosi s javnošću se transformiraju zahvaljujući novim tehnologijama, ali njihova uloga u stvaranju i zadržavanju dobrog imidža ima veliki utjecaj na stvaranje profita što su prepoznale odavno i svjetske korporacije koje stavljaju funkciju odnosa s javnošću u sam vrh menadžmenta jer se imidž ne kupuje, imidž se stvara. PRO PR konferencija nije spektakl novih tehnologija i led ekrana, fokusirani smo godinama na sadržaj i kvalitetna predavanja. Ove godine ukupno 30 predavača i sudionika panela pružiti će nove smjernice u ovoj industriji“, kazao je Danijel Koletić, predsjednik organizacionog odbora i utemeljitelj konferencije.
U sklopu PRO PR konferencije biće dodijeljena i priznanja PRO PR Globe Awards. Dobitnici dolaze iz 14 zemalja, među ostalima iz Irana, Južnoafričke Republike, Ujedinjenog Kraljevstva, Sjedinjenih Američkih Država, Španjolske i drugih.
Ovo je prestižno priznanje za koje se ne uplaćuje nikakva finansijska naknada već bivši dobitnici, ali i četiri svjetska udruženja (Public Relations and Communications Association – PRCA, International Public Relations Association – IPRA, International Communications Consultancy Organisation – ICCO, Chartered Institute of Public Relations – CIPR) nominuju buduće dobitnike.
Dobitnici iz Bosne i Hercegovine su: Nedžad Džudža, direktor marketinga i korporativnih komunikacija te upravljanja održivošću u Raiffeisen banci d.d. BIH i Latifa Imamović, voditeljica marketinga Klika.
PR