BEOGRAD – U Beogradu se sljedećeg mjeseca održava 21. međunarodna PRO PR konferencija, specijalizovan događaj za lidere u komunikaciji.
O važnosti ove konferencije i njene svjetske reputacije govori podatak da je ona jedina konferencija koju podržavaju dva svjetska udruženja za odnose s javnošću.
Iako su u istoj struci i imaju iste ciljne skupine, poslovno su konkurenti, na konferenciju dolaze predsjednici iz dvaju svjetskih udruženja.
Iz Londona James Hewes, predsjednik i direktor Udruženja za odnose s javnošću i komunikacije/Public Relations and Communications Association (PRCA), koja okuplja više od 40 000 članova.
Svoje kancelarije osim Londona ima i u Dubaiu, Hong Kongu te Singapuru te Nataša Pavlović Bujas, nedavno novoizabrana predsjednica Međunarodne udruženja za odnose s javnošću (International Public Relations Association IPRA). Njih oboje govoriće na konferenciji.
Očekuje se da će konferenciju pratiti više od 200 delegata iz 17 zemalja. Tema ovogodišnje konferencije je “New directions, new challenges”.
“U Srbiji smo po 4. put zaredom. Prvi put 2004. u Beogradu, nakon toga u Subotici 2011. pa na Zlatiboru 2018. godine. Odnosi s javnošću se transformišu zahvaljujući novim tehnologijama, ali njihova uloga u stvaranju i zadržavanju dobrog imidža ima veliki utjecaj na stvaranje profita što su prepoznale odavno i svjetske korporacije koje stavljaju funkciju odnosa s javnošću u sam vrh menadžmenta jer se imidž ne kupuje, imidž se stvara. PRO PR konferencija nije spektakl novih tehnologija i led ekrana, fokusirani smo godinama na sadržaj i kvalitetna predavanja. Ove godine ukupno 30 predavača i učesnika panela pružiće nove smjernice u ovoj industriji”, istakao je osnivač i predsjednik organizacijskog odbora Danijel Koletić.
U sklopu PRO PR konferencije biće dodijeljena i priznanja PRO PR Globe Awards.
Dobitnici dolaze iz 14 zemalja, između ostalih iz Irana, Južnoafričke Republike, Ujedinjenog Kraljevstva, Sjedinjenih Američkih Država, Španije i drugih.
Ovo je prestižno priznanje za koje se ne uplaćuje nikakva finansijska naknada već bivši dobitnici, ali i četiri svjetska udruženja (Public Relations and Communications Association – PRCA, International Public Relations Association – IPRA, International Communications Consultancy Organisation – ICCO, Chartered Institute of Public Relations – CIPR) nominiraju buduće dobitnike.
Dobitnici iz Bosne i Hercegovine su: Nedžad Džudža, direktor marketinga i korporativnih komunikacija te upravljanja održivošću u Raiffeisen banci d.d. BIH i Latifa Imamović, voditeljica marketinga Klika. PR