SAN FRANCISKO, Kompanija Tviter razmatra uvođenje premijum članstva za kompanije i uticajne korisnike, što bi se plaćalo.
Korisnici koji plaćaju imali bi pristup Tvitdeku, unapređenoj verziji s više funkcija od običnog Tvitera, prenio je Bi-Bi-Si.
Tviter za sada nije nagovijestio da razmatra uvođenje plaćanja za obične korisnike.
Premijum članstvo donijelo bi Tviteru nove prihode u vreme kada se korisnici sve više okreću drugim mrežama kao što je Snepčet (Snapchat).
Broj korisnika Tvitera stagnira, a prihodi kompanije od reklamiranja su u padu, iako je onlajn tržište reklama značajno povećano prošle godine.
“Redovno sprovodimo istraživanja kojima prikupljamo iskustva korisnika kako bismo donosili bolje investicione odluke i istražujemo nekoliko načina da učinimo Tvitdek korisnijim za profesionalce”, saopštio je Tviter.
Kompanija je saopštila kako će nov pristup funkcionisati.
“Plaćanje bi obezbijedilo korisnicima da na jednom mjestu imaju posebne alatke za pregledanje, objavljivanje i obavještavanje, kao i analizu trendova i aktivnosti i unapređenu analitiku”, naveo je Tviter.
Ako uvede plaćene naloge, konkurencija Tviteru biće kompanije Soušelflou (SocialFlow) i Hutsut (HootSuite), koje već godinama omogućavaju korisnicima da koriste unapređenu varijantu Tvitera. Beta