PODGORICA, Turistička ponuda Crne Gore predstavljena je na najvećoj turističkoj berzi u Evropi “ITB 2017” u Berlinu koja traje do 12. marta.
Iz Nacionalne turističke organizacije Crne Gore saopšteno je da je konferenciji pod nazivom “Crna Gora – uvijek drugačija”, koja je održana drugog dana sajma, prisustvovalo tridesetak novinara iz Njemačke, Švajcarske i Austrije.
Direktor crnogorske Nacionalne turističke organizacije Željka Radak Kukavičić istakla je da je Crna Gora, uvođenjem novih avio-linija koje realizuju kompanije “Rajner” i “Viz er”, unaprijedila dostupnost, čime se otvara mogućnost da još više turista iz NJemačke posjeti i otkrije Crnu Goru.
U saopštenju se dodaje da je Kukavičićeva predstavila investicioni ambijent u Crnoj Gori sa fokusom na povoljnosti u dijelu razvoja hotelskih kapaciteta, kao i turističku ponudu sa posebnim akcentom na aktivan odmor i kulturne vrijednosti.
Ona je sa predstavnicima turističkih operatora Britanije i Skandinavije razgovarala o zajedničkim marketing aktivnostima na tim tržištima.
Tokom ITB sajma, u okviru međunarodnog takmičenja “Kapija zlatnog grada 2017”, promotivnom spotu “Crna Gora – uvijek drugačija” dodijeljena je druga nagrada u kategoriji za destinacije.
Prema podacima turističkih agencija, interesovanje njemačkih turista za Crnu Goru i dalje raste.
Prema zvaničnim statističkim podacima, Crnu Goru je tokom 2016. godine posjetilo 50.577 turista iz Njemačke, što je za 2,62 odsto više u odnosu na isti period prošle godine. Srna