SARAJEVO, Spoljnotrgovinska komora /STK/ BiH i Predstavništvo Fondacije “Konrad Adenauer” u BiH organizovali su danas u Sarajevu seminar “Vještine upravljanja ključnim kupcima” sa ciljem pružanja potrebnih znanja, alata i smjernica za svakodnevno upravljanje ključnim kupcima.
Tokom seminara je navedeno da bi pregovaranju sa ključnim kupcima trebalo pristupiti na drugačiji način u odnosu na pregovaranje sa licima ili organizacijama koje nisu od presudnog značaja za poslovanje.
Direktor Sektora za edukaciju pri STK BiH Elma Kovačević Bajtal rekla je novinarima da većina današnjih kompanija ima nekoliko ključnih kupaca koji zaslužuju poseban tretman.
“Kupci se, kao i prijateljstvo, moraju njegovati. Naš zadatak je da ih identifikujemo i uslužimo na najbolji mogući način, na obostranu korist”, dodala je Bajtalova.
Ona je navela da organizovanje seminara, na kojem učestvuju predstavnici više od 100 preduzeća i na kojem su predavači domaći i strani eksperti iz oblasti marketinga, predstavlja nastavak uspješne saradnje sa Fondacijom, te da je u narednom periodu planirano održavanje još pet seminara.
Direkor Predstavništva Fondacije “Konrad Adenauer” u BiH Karsten Dumel rekao je da je cilj ovakvih skupova da se tržište BiH što prije prilagodi tržištu EU.
Prema njegovim riječima, podnošenjem aplikacije za status kandidata, BiH je napravila veliki korak, a namjera Fondacije je da ovakvim aktivnostima podrži BiH na tom putu. Srna