BEOGRAD, U 2015. Toyota je u Srbiji povećala prodaju svojih automobila za deset odsto.
Od početka godine, sa uključenim očekivanim isporukama za decembar, prodato je ukupno 1.070 vozila, dok je u 2014. isporučeno 980 automobila.
Istovremeno, nastavljen je i trend rasta Toyotinog udjela na srpskom automobilskom tržištu.
U 2015. Toyota je u prodaji novih automobila u Srbiji učestvovala sa 5,5 odsto, u odnosu na 5 odsto koliko je bio udio u 2014. godini.
Najtraženiji Toyotin model u Srbiji i dalje je Yaris – u 2015. isporučeno je 330 automobila.
Sa 230 prodatih primjeraka Corolla je na drugom, dok je Auris na trećem mjestu sa 205 isporučenih vozila.
Godina koja je pri kraju za Toyotu Srbija je značajna i zbog uspješnog tržišnog debija redizajniranih modela Auris i Avensis, kao i zbog zapaženog učešća na 52. Biznis.ba