NJUJORK, Grupa “Mercedes-Benc”, koja posluje u okviru njemačkog konglomerata “Dajmler”, mogla bi ove godine prodati nešto manje kola u SAD od “Tojotine” robne marke “Leksus” i brenda BMW, ali će razlika u isporukama biti smanjena, izjavio je danas jedan od direktora “Mercedesa” Ernst Lib.
Siguran sam da možemo biti treći, kazao je Lib, predsjednik “Mecedesove” podružnice u SAD.
“Mercedes” i BMW ove godine smanjili su razliku u prodaji luksuznih i sportsko-terenskih vozila u SAD, u odnosu na “Leksus”, koji prednjači po isporukama u tom segmentu u Americi od 2.000 godine.
“Leksus” je zadržao vođstvo u odnosu na BMW s oko 5.000 prodatih kola do novembra, prema podacima koje je objavila kompanija, dok je BMW nadmašio “Mercedes” za 545 vozila.
Ukupne isporuke nisu uključile modele kao što su BMW-ov “mini” i “Dajmlerovi” modeli “Smart” i venovi “sprinter.”
“Leksus” će zadržati vođstvo u čitavoj ovoj godini, kazao je Lib u razgovoru sa novinarima u Detroitu, ističući da će BMW završiti na drugom mjestu. Tanjug