BANJALUKA – Ovogodišnji peti Play Media Day, kao što je već poznato, dolazi u novom formatu, te će regionalni komunikacijski događaj, biti održan 05. juna kao cjelodnevna online konferencija.
Prilagođavanje novoj situaciji organizatorima je bilo veoma izazovno, ali vjeruju da su donijeli dobru odluku, kada su se opredijelili da predstojeći događaj održe u online formatu. Dijana Tepšić, direktorica programa, govorila je o izazovima sa kojima se cijeli tim susretao u protekla dva mjeseca, ali i volji i želji da se događaj ipak održi, čime su još jednom dokazali da je komunikacija zaista beskonačna.
Koliko je bilo teško odlučiti se da jubilarni, peti Play Media Day, za koji pripreme traju već mjesecima, prebacite u online format?
Dijana Tepšić: Mjesecima smo marljivo radili pripremajući 5. jubilarni Play Media Day – Regionalni komunikacijski događaj. Nažalost, globalna kriza uzrokovana pandemijom korona virusa, natjerala nas je kao i sve slične događaje i festivale, koji podrazumijevaju masovna okupljanja, da pronađemo druga inovativna rješenja u ovim veoma izazovnim vremenima. Uvidjevši da nećemo biti u prilici da organizujemo Play Media Day 05 kako smo ranije zamislili, došli smo na ideju da organizujemo online Play Media Day 05. Predavači i partneri događaja su pozitivno odgovorili na naš prijedlog i pripremamo online izdanje, za koje vjerujemo da će ispuniti očekivanja publike.
Koliko je velik izazov, mjesec dana pred događaj mijenjati cijeli koncept i prilagođavati se novoj situaciji?
Dijana Tepšić: Nije bilo lako iskreno, pratili smo situaciju iz dana u dan, i kako je vrijeme odmicalo shvatili smo da se situacija ipak, nažalost, neće normalizovati i da nećemo biti u prilici da organizujemo regionalni komunikacijski događaj, kao prethodnih godina. Prihvatili smo „novo normalno“ i bacili se na posao, da što bolje organizujemo online izdanje. Morali smo mnogo toga promijeniti i prilagoditi, i naći najbolja rješenja, kako bi ljudima ponudili što kvalitetniji sadržaj. Pratili smo situaciju u svijetu i regionu, i mnogi slični događaji su ili otkazani, ili pomjereni za iduću godinu, ili su prešli na digitalni online format. Tako da smo se i mi odlučili, da promijenimo koncept i da ponudimo online izdanje za ovu godinu na dan 05. juna, kada smo i planirali održati Play Media Day 05.
Sada je više nego ikada biti potrebno razgovarati o izazovima u oblasti oglašavanja, da li će glavna tema konferencije ići u tom smjeru?
Dijana Tepšić: Vremena su veoma izazovna, još uvijek kao da nismo svjesni šta nam se desilo i kako da se nosimo sa ovom globalnom krizom. Sada je više nego ikada, potrebno što više razgovarati o novim idejama, izazovima, rješenjima, prijedlozima, savjetima, te razmijeniti svjetska, regionalna i domaća iskustva, prakse i znanja. „Čovjek ne može, a da ne komunicira“, a sada je više nego ikada, potrebno komunicirati. Naš slogan je od početka „Komunikacija je beskonačna“, tako da i u ovim izazovnim vremenima, komunikacija ne prestaje! Teme ovogodišnje online Play Media Day konferencije, će biti razne kao i do sada: od dizajna, odnosa sa javnošću, marketinga, oglašavanja, medija, preduzetništva, novih tehnologija, promocije, kreativnosti, dakle sve ono što čini bogatu i široku kreativnu industriju. S tim da će se predavači, svakako osvrnuti na trenutna dešavanja i govoriti o izazovima i rješenjima.
Šta sve mogu očekivati učesnici konferencije?
Dijana Tepšić: Bogat program, vrhunske stručnjake iz svijeta i regiona, raznovrsne teme, kvalitetna izlaganja, riznicu znanja, iskustva i najboljih praksi. Neće im sigurno biti dosadno, a biće bogatiji za sve ono što čuju i vide, što će im svakako koristiti u njihovom budućem životu i radu.
Odakle sve i na koji način ljudi mogu da se prijave na online konferenciju?
Dijana Tepšić: Učesnici Play Media Day online konferencije se prijavljuju iz svih krajeva regiona, kao i Bosne i Hercegovine, od Banjaluke, Mostara, Zagreba, Ljubljane, Sarajeva, Skopja, Novog Sada, Podgorice, kao i drugih gradova BiH i regiona. Svi zainteresovani se mogu prijaviti putem web stranice www.playmediaday.com. Sve informacije o registraciji i kotizacijama su dostupne na https://playmediaday.com/kotizacije/.
Pozitivna stvar trenutne situacije je to, što će konferenciju sada moći pratiti i ljudi iz drugih država, sa drugih kontinenata. Koliko će to poboljšati njen kvalitet?
Dijana Tepšić: Da, svakako je pozitivna strana online konferencije, to što ne morate putovati i uzimati slobodne dane na poslu ove godine, da biste čuli vrhunske stručnjake, nego možete pratiti predavanja iz udobosti svog doma, iz bilo kojeg dijela svijeta. Dakle, donosimo Play Media Day 05, direktno u vaš dom ili vašu kancelariju!
Iako je koncept promijenjen, ovo je možda i prilika da se pokrene novi način komunikacije o aktuelnim temama iz oblasti komunikacija i oglašavanja. Šta mislite, hoće li u budućnosti ovakve konferencije, postati normalnost?
Dijana Tepšić: Ova globalna kriza koliko god teška i stresna bila, naučila nas je nekim stvarima, a to je da neke stvari u životu i u poslu olako shvatamo, da ipak ne možemo sve do kraja isplanirati, da se moramo brzo prilagođavati promjenama, da moramo cijeniti sebe, svoje zdravlje i isto tako brinuti i za druge, da bismo ojačali pozitivne vrijednosti u društvu, kao što su solidarnost, empatija i zajedništvo, te da moramo naučiti da budemo fleksibilni, snalažljivi i još više uporniji i hrabriji. Možda će i u budućnosti, sve više morati da se primjenjuje koncept digitalnih online formata, vidjećemo šta nam budućnost sprema. U svakom slučaju, moramo se prilagoditi promjenama i dati sve od sebe, da iskoristimo maksimum od date situacije i da pokažemo moć transformacije.
Trenutno teku finalne pripreme, šta biste poručili svima onima, koji još razmišljaju da li da učestvuju na konferenciji, zbog čega je ne trebaju propustiti?
Dijana Tepšić: Poručujem im da je uvijek pravo vrijeme za edukaciju, nadogradnju znanja i ulaganja u sebe. Program će biti dovoljno raznovrstan, da svako odabere nešto za sebe što će koristiti u svom životu i radu. Mnogi su trenutno u nedoumici šta i kako dalje, u smislu uticaja globalne krize na posao, karijeru, život, tako da im možda upravo neki predavač, svojim izlaganjem pomogne u ovim izazovnim trenucima, da lakše prebrode krizu, te da se inspirišu i motivišu za nove pobjede.