BEOGRAD, Već više od jednog vijeka, “lav” je prisutan na tržištu Srbije i spada među najpopularnije domaće brendove. Brojne nagrade za kvalitet, inovativnost i komunikaciju sa potrošačima svjedoče o visokim standardima u procesima proizvodnje, ali i odličnom timu eksperata koji potrošačima i ljubiteljima vrhunskih piva nude samo najbolje.
Konstantnim inovacijama i ulaganjem u kvalitet kompanija Carlsberg Srbija je unapredila svoj vodeći brend LAV, koji se vrlo brzo, sigurno i zasluženo pozicionirao na drugom mjestu na pivarskom tržištu Srbije.
Naročito iznenađenje ovog ljeta za ljubitelje piva, došlo je nakon tromjesečnog testiranja točenog piva u odabranim lokalima širom Srbije.
Usljed odlične reakcije potrošača, kompanija je krajem jula odlučila da lansira tamni LAV, koji je već dostupan u flaši od 0.33l, dok je u PET ambalaži od 1l i limenci od 0.5l na tržištu od 15. avgusta.
„Ovo je još jedan strateški potez kojim smo željeli da izađemo u susret ukusima i željama naših potrošača. Konstantno ulažemo u inovacije i nove ukuse i sigurni smo da ćemo upravo lansiranjem tamnog LAV-a obradovati mnoge ljubitelje tamnih piva i punijih aroma“, istakao je povodom lansiranja ovog noviteta Đorđe Milidžan, brend menadžer Lav piva.
Riječ je o specijalnom tamnom pivu, sa sadržajem alkohola od 6,2 odsto i ekstrakta od 14,5 odsto. Tamne je boje i jačeg i punijeg ukusa od standardnog LAV-a. U prodaji je dostupan i točeni tamni LAV. Pored tamnog LAV-a, već nekoliko godina naročitu pažnju privlači i LAV 7, koji zbog povećanog udjela ekstrakta, alkohola i hmelja spada u piva sa punijim, zaokruženijim ukusom i ciljan za grupu koja preferira „teška”, puna piva.