NJUJORK, Ljudi mogu imati veliku ulogu u unapređivanju naše karijere ili njenom naglom zaustavljanju.
Naše kolege, nadređeni i klijenti – osobe su koje imaju uticaj na naš položaj na poslu, moguća napredovanja, povišice.
Saznajte više o tri uzroka ponašanja koja mogu usporiti ili se ispriječiti uspjehu u poslu.
Emocionalna zaraza
Ako na posao donosite negativne emocije, velike su šanse da vaše kolege neće biti pozitivni, imati razumijevanja ili biti spremni da vam pomognu. Kontrolisanje vašeg raspoloženja na poslu može biti ključna komponenta u postizanju uspjeha. Budite pozitivniji i otvoreniji – i ljudi će više željeti da sarađuju sa vama.
Borba ili bijeg
Ako primjetite da vaša koleginica počinje da se ljuti, da su joj oči zasuzile ili da ne želi da komunicira sa vama, pronađite način da mirno završite raspravu. O toj temi porazgovarajte neki drugi put. Ovo će objema dati priliku da se smirite i nadvladate instantnu emocionalnu reakciju i da se vratite produktivnom, racionalnom razmišljanju.
Neurološko gašenje
U istraživanju objavljenom u “Ivey Business Journal” utvrđeno je da mozak doslovno isključuje ključna područja kad smo u kontaktu sa ljudima sa kojima imamo loše odnose. Kad smo primorani da radimo sa tim pojedincima, obično gubimo motivaciju, otuđujemo se od njih i generalno ne dajemo svoj pun potencijal u takvoj saradnji, prenose agencije.