NJUJORK, Od samih početaka autoindustrije do današnjih dana nije se prestao proučavati odnos boje automobila i kupaca.
Brojne studije povezale su određene boje vozila sa određenim tipovima ljudi. Ako mislite da su neke boje automobila ”sulude” ili potpuno bespotrebne – vjerujte, one su tu iz jako dobrog razloga.
Tamnozelena boja auta govori da ste dobro izbalasirani, povjerljivi i tradicionalni, dok svijetlozelena znači da se sjajno nosite sa stresnim situacijama, odnosno da uopšte niste podložni toj napasti.
Vlasnike automobila bijele boje teško je zadovoljiti. To su obično ljudi koji vole da stvari budu vrlo čiste i direktne.
Vlasnici srebrnih automobila poručuju da su okrenuti budućnosti, prestižu i eleganciji. Srebrna boja vlasnicima takvih vozila daje osjećaj da njihov limeni ljubimac vrijedi više.
Vlasnici žutih automobila šalju poruku da su razigrani i puni smisla za humor. Takve osobe obično su mlade u srcu bez obzira na godine.
Smeđa boja označava snagu, unikatnost i povezanost sa prirodom. Vozači automobila ove boje često zahtijevaju i elegantnost.
Umjetnička i kompleksna – to su glavne odlike narandžaste boje, a vlasnici takvih vozila slove kao unikatne i kreativne osobe.
Vlasnici automobila svetlijih nijansi plave boje odašilju poruku da su mirni, vjerni i iskreni, dok tamnije nijanse garantuju povjerenje i autoritet.
Neutralna i praktična – osnovne su karakteristike sive boje, a vlasnici sivih vozila često su vrlo pragmatični.
Senzualna, dinamična i otvorena – osnovne su karakteristike crvene boje, a vlasnici crvenih vozila ne srame se činjenice da privlače pažnju.
Snaga, elegancija i klasika – odlike su crne boje, a vlasnici crnih vozila često su osobe kojima je teško manipulisati, prenose agencije.