SARAJEVO – Ukoliko ste proteklih sedmica bili aktivni na društvenim mrežama i web portalima, onda ste vjerovatno primjetili novu brand i product kampanju austrijskog Wiener osiguranja pod nazivom „Šta ako? – Wiener ZA SVAKI SLUČAJ”. Ne radi se samo o novoj imidž kampanji već promjeni koncepta komunikacije Wiener osiguranja kao osiguravatelja koji nudi proizvode i usluge za sve generacije.
Moderni grafički elementi sa šaljivim primjerima
U centru kampanje je pitanje koje svi često postavljamo – “Šta ako”? Odgovor na ovo pitanje, Wiener nudi u oblicima svoje bogate palete proizvoda i usluga osiguranja pod nazivom “Za svaki slučaj” koristeći moderne grafičke elemente i duhovit sadržaj. Svakodnevne situacije poput pada na ledu, na skijama ili nepredviđenih situacija uopšteno, Wiener pretvara u dopadljive, pa čak i šaljive, primjere kako bi istovremeno adresirao potrebu za životnim osiguranjem i na drugačiji način tržištu predstavio potrebu za osiguranjem generalno.
Godina životnog osiguranja na poklon
Odgovore na pitanja „Šta ako se polomiš na skijama?“, „Šta ako upadneš u rupu?“ ili „Šta ako ti padne klavir na glavu? provjerite na www.wiener.ba za svaki slučaj, jer sigurno smo da ćete naći odgovore na većinu vaših pitanja za životna osiguranja.
Saznajte više jer imate razlog više! Wiener poklanja čitavu godinu životnog osiguranja, bez obzira za koji se iznos godišnjeg ulaganja klijent odluči.
Jedna polisa za štednju i osiguranje
Jedna polisa Wiener životnog osiguranja uz dopunska pokrića obuhvata štednju i osiguranje te pokriva sve osigurane slučajeve – za slučaj da nešto krene pogrešno, za slučaj se izjalove nade, za slučaj da se udarite ili za slučaj da se desi ono najgore. Iznosi premije su prilagođeni svakom pojedinačnom klijentu i njegovim potrebama, a najniži iznos ulaganja u Wiener životno osiguranje bez dopunskih pokrića iznosi 35 KM mjesečno. Wiener preporuka svim klijentima je da obavezno ugovore i dopunska osiguranja kako bi u potpunosti bili osigurani.
“Kampanja je došla nakon redizajna cijena više proizvoda neživotnih osiguranja i jačanja pokrića postojeće ponude kako bismo bili konkurentniji na tržištu. Osim benefita koji nudimo novim klijentima životnog osiguranja, aktivno pripremamo i brojne druge aktivnosti za naše postojeće i nove klijente s ciljem nadogradnje sistema vjernosti”, istakao je Borislav Doder, generalni direktor Wiener osiguranja i dodao: “Novi koncept kojeg predstavljamo mijenja ugao gledanja na ponudu životnog osiguranja, ali i na brand Wienera uz jednostavne poruke i inspirativan sadržaj koji nudi više interakcije sa našim klijentima”.
Više informacija dostupno na www.wiener.ba
PR