BEOGRAD, Ukupan trošak državnih institucija i organa u Srbiji kada su marketinške usluge u pitanju iznosio je u periodu od 2011. do 2014. godine 60,9 miliona evra.
I ta cifra je znatno manja od realne, jer mnogi nisu dostavili tražene informacije, navodi se u Izvještaju o medijima Savjeta za borbu protiv korupcije.
Najviše novca izdvojeno je za oglašavanje u sredstvima javnog informisanja – 1,99 milijardi dinara. Na drugom mjestu su sponzorstva i donacije – 1,95 milijardi dinara.
Više od 500 miliona dinara u periodu od 2011. do 2014. godine izdvojeno je za PR usluge (575 miliona), poslovno-tehničku saradnju (557) i produkciju (569).
Za izradu i održavanje veb prezentacija poreski obveznici su platili 105 miliona dinara, a za snimanje događaja 282 miliona! Izrada promo-materijala koštala je 334, press kliping 103, a organizacija raznoraznih događaja 202 miliona dinara.
Ostali troškovi, koji su u ovom slučaju otišli na stavku “ostale usluge”, iznosili su čak 235 miliona dinara.
Ekonomske vesti