TOKIO, Japanski elektronski džin Sony juče je saopštio da će u junu na japansko tržište lansirati 3D televizore, želeći iskoristiti pojačanu popularnost te tehnologije zahvaljujući filmovima poput Avatara.
Kako je saopšteno iz japanske kompanije, prvi Sonyjevi 3D televizori ravnih ekrana trebali bi se na japanskom tržištu naći 10. juna s cijenom od oko 350.000 jena (4.949 dolara) za model od 46 inča. Gledaoci će nositi elektronske naočale koje se otvaraju i zatvaranju velikom brzinom u skladu sa slikom namijenjenom za desno odnosno za lijevo oko, čime se stvara utisak o trodimenzionalnom prikazu.
Sony je najavio pojačanu orijentaciju na dio poslovanja s televizorima u fiskalnoj godini do marta 2011., te ciljanu prodaju od preko 25 miliona LCD televizora, ili dvije trećine više od očekivane prodaje u ovoj fiskalnoj godini. Od toga bi 10 posto televizora trebalo biti opremljeno 3D tehnologijom. “Idućih 12 mjeseci predstavlja godinu u kojoj mislimo da doista možemo krenuti u napad”, kazao je Yoshihisa Ishida, viši potpredsjednik zadužen za taj dio Sonyjevog poslovanja.
Nakon što se proteklih nekoliko godina pokazao nespremnim odgovoriti na talas inovativnih novih proizvoda poput Appleovog iPoda i Nintendovog Wii-a, Sony ulaže velike nade u 3D televizore. Oni su ključ za ostvarenje cilja izvršnog direktora te kompanije Howarda Stringera, koji želi objediniti Sonyjevu najjaču stranu, elektroniku, i sadržaje koje generišu njegov filmski i muzički dio poslovanja.
Mnogi stručnjaci ocjenjuju pak da ne treba očekivati veliku navalu na prilično skupe 3D televizore, djelimično zbog potrebe za nošenjem posebnih naočala, no još više zbog toga što su mnogi potrošači proteklih godina već nabavili televizore visoke rezolucije. Hina