NJUJORK, Američka društvena mreža Tviter (Twitter) suočila se sa neprijatnim iznenađenjem pošto je u četvrtom kvartalu 2013. izgubila 511 miliona dolara i registrovala skroman rast broja novih korisnika.
Još jedna obeshrabrujuća vijest za Tviter je ta što je uobičajeno vrijeme koje su ljudi provodili na toj društvenoj mreži smanjeno, prenosi Frans pres.
Tviter zarađuje od reklama u vidu “promovisanih tvitova” i potreban mu je snažan rast kako bi održao zamajac.
Prema posljednjim podacima, prihodi Tvitera u kvartalu zaključno sa 31. decembrom udvostručeni su u odnosu na godinu dana ranije, i to na 242,6 miliona dolara, dok je broj korisnika širom svijeta porastao za samo 9 miliona, sa 232 miliona iz novembra kada je Tviter izašao na berzu, prenose agencije.
Tviter je, takođe, saopštio da su njegovi gubici iz 2013. povećani na 645 miliona dolara sa prvobitno procijenjenih 79 miliona dolara.