VAŠINGTON, Potrošačko povjerenje u SAD se u martu poboljšalo u odnosu na februarski pad, jer su Amerikanci izrazili veći optimizam vezano za stanje ekonomije u narednim mjesecima, saopštila je njujorška istraživačka grupa Konferens bord.
Indeks povjerenja potrošača, kog izračunava Konferens bord, porastao je u martu na 96,2 poena sa 94,0 poena iz februara, zbog većeg optimizma vezano za situaciju u narednih šest mjeseci, dok je procjena aktuelne situacije blago pala, prenosi agencija Frans pres.
“S obzirom na veoma razočaravajuće rezultate o realnoj privatnoj potrošnji za januar i februar, poboljšanje povjerenja je dobra vijest”, izjavila ekonimista kompanije BMO kepital markets, Dženifer Li.
Američka vlada je prošle nedjelje saopštila da je bruto domaći proizvod SAD u posljednjem prošlogodišnjem kvartalu porastao po većoj stopi od prvobitno saopštene, i da su poslodavci otvorili “snažnih” 242.000 radnih mjesta u februaru, što je pomoglo obaranju stope nezaposlenosti na osmogodišnji minimum od 4,9 odsto. Tanjug